Transportskador

Om ditt paket var skadat vid leveransen:

När du tar emot din vara är det viktigt att du omedelbart besiktigar paketet. Sen kontaktar du oss genom nedan forlmulär så vi vet varför du inte hämtat ut ditt paket.

OBS: Det är viktigt att du hör av dig till oss så vi vet att du inte hämtat paketet pga misstänkt transportskada. Om du inte gör detta kommer vi att debitera dig 250kr för ett outhämtat paket. 

Som kund skall du inte hämta ut eller ta emot ett paket som ser skadat ut.

Upptäcker du skadan först efter att ha öppnat paketet reklamerar du omedelbart till vår Kundservice via nedan länk till kontaktformulär.

Om du har möjlighet bifoga då en elller flera bilder på hur varan och embalaget såg ut när du tog emot den.

Fyll formuläret nedan om du vill anmäla en trasig produkt, ångrar ett köp, fått fel produkt, om det saknas en vara eller om det finns transportskada.

Fyll i din reklamation genom att klicka här (öppnas i nytt fönster)